Dekreuen

Belangrijk

De dekreuen, die op de dekreuenlijst staan, voldoen aan alle gezondheids-, exterieur-, en aanlegeisen zoals beschreven in ons verenigingsfokreglement (VFR), dat tijdens de Algemene Vergadering op 13 mei 2023 door de leden is vastgesteld en door de Raad van Beheer is goedgekeurd. Kortom, honden op deze lijst voldoen aan het VFR en kunnen worden ingezet als dekreu.
Klik op de naam van de hond  of op de foto van de hond op zijn pagina  voor meer informatie. Uitgebreide gezondheidsgegevens van de honden op deze lijst staan in DutchDogData. De link naar DutchDogData staat bij de informatie over elke dekreu vermeld.
Als fokkers een buitenlandse dekreu willen gebruiken gelden daar, zoals bekend, regels voor. De regels en de links naar onze zusterverenigingen zijn te vinden door hier te klikken.