Lidmaatschap

Als u lid van onze vereniging wilt worden klik hier. De contributie bedraagt voor in Nederland wonende leden € 35,00 per jaar. Bij aanvang van het lidmaatschap zal eenmalig een inschrijfgeld van € 10,00 in rekening worden gebracht. Wanneer  u lid bent van onze vereniging en uw partner wil ook lid van de vereniging worden, sluit dan een gezinslidmaatschap af. De kosten hiervoor bedragen € 15,00 extra per jaar.
Leden die in het buitenland wonen, betalen een toeslag van € 10,00 per jaar op de contributie. Als u vragen heeft over de contributiebetaling, een adreswijziging wilt doorgeven of uw lidmaatschap wilt opzeggen klikt u hier.
Wijzigen van uw adresgegevens, e-mailadres of telefoonnummer kunt u ook zelf doen door op ons ledenportaal "Mijn Heidewachtel" in te loggen en vervolgens bij lidgegevens de gewenste wijziging door te voeren.
U vindt het ledenportaal hier.