Nieuwtjes

Franc,

namens de vereniging gefeliciteerd met het prachtige hondenwerk op de Nimrod 2017.

Franc de Kievit Nimrod2017
Nadat iedereen volop heeft kunnen genieten van een prachtige Indian Summer, willen we u graag attenderen op onze jaarlijkse herfstactiviteit, namelijk de heidewachtel wandeling.

Dit jaar organiseren we de wandeling samen met onze Belgische zustervereniging (kleinemunsterlandervereniging.be).

Zie de agenda voor meer info.

foto wandeling
Vanavond is de inschrijving van de komende Aanleg- en Exterieurkeuring geopend.
Inschrijven kan via de volgende pagina's Inschrijven voor Evenementen *

* Lees aub eerst aandachtig de instructies alvorens in te schrijven, dit kan veel tijd schelen met inschrijven.
Op 24 april 2016 was de  Heidewachtel clubmatch in Hoenderloo. Vanwege het weer (zon, afgewisseld met flinke hagelbuien) werd het grootste deel van de keuringen binnen verricht.uitreiking prijs clubmatch 2016

Aan het eind van de dag kon de teef Winter Joy Eline van de Chesannehof van fokker/eigenaar J. Mentrop-Joosten als overall kampioen gehuldigd worden. Deze hond is geboren in februari 2015 en was de beste van de jeugdklasse teven. Op de foto heeft Jacobijn Mentrop-Joosten net het beeld dat hoort bij de beste Heidewachtel, gekregen van de voorzitter, de heer Verhoeven.

Aico beste reu clubmatch 2016
Reserve kampioen werd de beste reu, Aico. Hij is gefokt door L. v.d. Vossenberg en in eigendom van Jos Schell en Katja Aelen.

Alle kampioenen nogmaals van harte gefeliciteerd!

Op maandag 9 november 2015 werd De Nimrod gehouden in Kasteel Keukenhof te Lisse.
Een van de deelnemers was ons eigen lid Hans Joosten met Heidewachtel Kilian van de Chesannehof.

In September 2012 werd er door de Heidewachtelvereniging een wandeling georganiseerd in de Soesterduinen. Van deze wandeling vond ik een filmpje terug op Youtube.